REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ TEISIŲ UŽTIKRINIMĄ KASDIENIAME DARBE (16 KRITERIJUS)
REZULTATAI, KURIE PARODO ORGANIZACIJOS PARTNERYSČIŲ NAUDĄ (25 KRITERIJUS)
REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ĮGALINIMĄ (29 KRITERIJUS)
REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ GYVENIMO KOKYBĖS GERINIMĄ (32 KRITERIJUS)
REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ĮTRAUKIMĄ Į INDIVIDUALIŲ PLANŲ RENGIMĄ (35 KRITERIJUS)
REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ TEIKIMO TĘSTINUMĄ PASLAUGŲ GAVĖJAMS (36 KRITERIJUS)
REZULTATAI, RODANTYS VEIKLOS EFEKTYVUMO, PASLAUGŲ TEIKIMO PALYGINIMĄ (50 KRITERIJUS)