• Skip to content
  • Jump to main navigation and login

Nav view search

Navigation

  • Pradžia
  • NAUJIENOS
  • Svečių vizitai
  • KONTAKTAI

Search

Pagrindinis meniu

  • Aktuali informacija
  • Struktūra ir kontaktai
  • Teisinė informacija
  • Veiklos sritys
  • Korupcijos prevencija
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Licencijos
    • Dokumentai
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Gaunamos paramos panaudojimo ataskaitos
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Projektai
    • Kokybės diegimo sistema (EQUASS)
      • REZULTATAI
    • Darbo pasiūlymai
    • Savanorystė
  • Paslaugos
  • Asmens duomenų apsauga
  • Straipsniai
  • Nuorodos
  • Parama

PASLAUGOS VAIKAMS IR ŠEIMAI

  • VAIKŲ GLOBOS NAMAI
  • PARAMOS ŠEIMAI TARNYBA
  • GLOBOS CENTRAS
  • KRIZIŲ CENTRAS
  • VAIKŲ DIENOS CENTRAS "FENIKSAS"

PASLAUGOS SENJORAMS IR NEĮGALIESIEMS

  • SOCIALINĖS GLOBOS NAMAI
  • DIENOS GLOBOS NAMAI
    • Dienos socialinė globa asmens namuose
    • Dienos socialinė globa institucijoje
  • PAGALBOS NAMUOSE TARNYBA

 

Kalvarijos savivaldybės socialinių paslaugų centras 

Kalvarijos globos ir užimtumo centras Facebook'e  


 

 valstybinis psichikos sveikatos centras

 Mobiliųjų psichologinių krizių įveikimo komandų (MPKĮK) paslaugos Lietuvoje

 

 

 

  • Spausdinti

REZULTATAI, KURIE PARODO ILGALAIKĖ SOCIALINĖS GLOBOS INSTITUCIJOJE TEIKIANČIŲ DARBUOTOJŲ MOKYMĄSI IR TOBULĖJIMĄ (9 KRITERIJAI)

 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ TEISIŲ UŽTIKRINIMĄ KASDIENIAME DARBE (16 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO ORGANIZACIJOS PARTNERYSČIŲ NAUDĄ (25 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ĮTRAUKIMĄ Į PASLAUGŲ PLANAVIMĄ, TEIKIMĄ IR VERTINIMĄ (27 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ĮGALINIMĄ (29 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ GYVENIMO KOKYBĖS GERINIMĄ (32 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ĮTRAUKIMĄ Į INDIVIDUALIŲ PLANŲ RENGIMĄ (35 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ TEIKIMO TĘSTINUMĄ PASLAUGŲ GAVĖJAMS (36 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, RODANTYS PASLAUGŲ REZULTATUS IR NAUDĄ PASLAUGŲ GAVĖJAMS INDIVIDUALIU IR KOLEKTYVINIU POŽIŪRIU (43 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO PASLAUGŲ GAVĖJŲ IR KITŲ SVARBIŲ SUINTERESUOTŲ ŠALIŲ PASITENKINIMĄ (45 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, KURIE PARODO KAIP SUPRANTA VEIKLOS REZULTATUS PASLAUGŲ GAVĖJAI, PERSONALAS IR KITOS SVARBIOS SUINTERESUOTOS ŠALYS (46 KRITERIJUS)
 

REZULTATAI, RODANTYS VEIKLOS EFEKTYVUMO, PASLAUGŲ TEIKIMO PALYGINIMĄ (50 KRITERIJUS)
 

Powered by Joomla!®